Campania Românii sunt deştepţi se apropie de final și mai sunt încă destul de multe lucruri de pus la punct. Sunt oameni care încă nu s-au implicat în această campanie, din diverse motive: lipsă de timp, lipsă de interes, neînțelegerea în totalitate a ideii sau pur și simplu faptul că nu au vrut sau nu au aflat de ea.
Acest lucru nu reprezintă un impediment, fiind încă destul timp ca până pe data de 1 decembrie 2011, lista rezultatelor Google să arate alte afișări pentru căutarea „românii sunt …„. Nu este târziu deloc! Acest obiectiv este încă în grafic și sunt multe moduri în care fiecare român se poate implica.
Ce se poate face pe site-uri?
Indiferent de ce tip de site este, atât timp cât vă doriți schimbarea afișărilor din Google, este indicat să scrieți cât mai mult despre campania „Românii sunt deştepţi” și să oferiți cât mai multe linkuri despre aceasta. Puteți scrie statistici, puteți afișa linkul pe site-ul vostru, se poate scrie un articol pe zi despre evoluția campaniei sau puteți recomanda această campanie mai departe tuturor utilizatorilor voștri.
Site-urile care preiau această campanie au de câștigat de două ori. În primul rând, veți contribui în mod consistent la reușita campaniei „Românii sunt deştepţi”, iar în același timp, veți beneficia de mulți utilizatori care vor citi articolele voastre pe această temă, “Românii sunt deştepţi” fiind cel mai amplu și intens discutat subiect în mediul online, în această perioadă.
Orice pagină de Internet care își dorește o imagine mai bună a țării ar trebui să scrie despre această campanie, să lase orgoliile la o parte(indiferent de agenție, trust de presă, jurnaliști) și să ajute la promovarea României și a românilor în mediul online.
Campania „Românii sunt deştepţi” a ajuns și în Republica Moldova, prin intermediul ziarului Timpul care este singurul cotidian național din această țară. Inițiativa lor este de salutat și de apreciat pentru că România și românii au nevoie de toată susținerea pentru a eficientiza în cel mai scurt timp această campanie. Atitudinea lor este perfect normală pentru că și moldovenii sunt tot români, acest lucru însemnând că și „Moldovenii sunt deştepți„.
Ce pot face bloggerii?
Bloggerii pot ajuta această campanie mai mult decât își închipuie.
Mulți bloggeri își închipuie că dacă au un trafic mic pe pagina lor, orice articol de acest gen va fi sortit eșecului și că numărul de utilizatori care vor afla sau se vor implică în această campanie de pe blogul lor este un număr infim. Fals! Google indexează pe listele lui toate rezultatele pentru căutarea „românii sunt deștepți„, și nu numai, și implicit, va apărea și blogul lor dacă articolele scrise de ei sunt calitative.
Trebuie să vă invitați cititorii să dea mai departe articolele voastre prin orice mijloc de care dispun: Facebook, Twitter, e-mail și nu numai. Acest lucru va genera trafic către blogul vostru și campania „Românii sunt deștepți” este astfel cu un pas mai aproape de succes!
Un alt aspect pozitiv dacă vă decideți să scrieți despre “Românii sunt deștepți!” este faptul că veți apărea în topurile altor bloguri și site-uri care vor discuta cu siguranță despre evoluția și rezultatele acestei campanii. Nu rămâne decât să survolați spațiul online pentru idei, sugestii și pentru a realiza statistici și topuri care vor fi foarte utile pentru analiza finală a acestei „mișcări naționale” online.
Un bun exemplu de persoană cu inițiativă care susține această campanie este bloggerul Cristian Manafu care a anunțat într-un articol de pe blogul său că va dona 10 euro unei familii din Timișoara pentru fiecare blogger care va scrie un articol intititulat „Românii sunt oameni buni„. Articolul său a fost unul de succes și bloggerii care au dorit să contribuie au făcut-o într-un mod exemplar.
Pentru a-l cita pe Ion Heliade Rădulescu: „Scrieţi, băieţi, orice, numai scrieţi!”
Ce pot face persoanele publice din România?
Orice persoană publică din România, fie că dispune de site/blog sau nu, se poate implica cu multă ușurință și cu rezultate peste așteptări. Preluând exemplul lui Mircea Badea sau pe cel al lui CRBL, oricine află de campania Românii sunt deștepți, o poate susține în timpul emisiunii la care este prezent, în timpul unui eveniment la care participă sau pur și simplu pe pagina personală de Facebook sau pe contul de Twitter, menționând câteva cuvinte despre această inițiativă mai mult decât reușită.
Nu aveți nimic de pierdut și aveți totul de câștigat.
Dacă sunteți într-adevăr interesați de modul în care este privită România în mediul online, și până la urmă chiar și în viața de zi cu zi, nu este târziu să menționați propoziția „Românii sunt deștepți”, pe unde apucați, iar rezultatele ei se vor vedea pe Google.
Ce poate face orice utilizator de Internet?
Orice utilizator de Internet poate să ajute această campanie prin efectuarea mai multor căutări pe Google pentru propoziția „românii sunt deștepți„. Puteți face acest lucru în cât mai multe limbi posibil sau vă puteți rezuma în a scrie în română, de câte ori aveți timp.
Dacă procesul de căutare pe Google vi se pare monoton, la accesarea site-ului campaniei RomaniiSuntDestepti.ro aveți opțiunea de a caută direct de pe pagină lor „românii sunt deștepți” sau alte propoziții favorabile României. Puteți da LIKE paginii de Facebook RomAutentic, inițiatorii campaniei, pentru ca numărul de fani să crească, astfel mărindu-se vizibilitatea paginii.
De asemenea, puteți propune români valoroși și să faceți ca rezultatele Google să îi arate pe acei români care au schimbat lumea, fie prin invențiile lor, bunătatea sau cutezanța de care au dat dovadă în viața de zi cu zi sau într-un domeniu anume.
Dacă aveți conturi pe rețele sociale, indiferent că e vorba de Facebook, Twitter sau alte rețele care nu sunt atât de populare, puteți da Like, Tweet, Share și așa mai departe, tuturor articolelor pe tema „Românii sunt deștepți” pentru ca și alți oameni să poată citi despre campanie și despre evoluția sa. Puteți să vă puneți pe profilul vostru de Facebook sau pe contul de Twitter, site-ul RomaniiSuntDestepti.ro, sau orice alt articol pe această temă care v-a plăcut sau v-a convins să participați în mod activ la campanie.
Pentru o mai bună înțelegere și implicare în această campanie, puteți să culegeți date și statistici citind Mesaj pentru Google: Românii sunt deștepți și Datele campaniei “Românii sunt deștepți”.
Ce poate face Google?
Google-ul poate să rămână același motor de căutare care l-a făcut să ajungă numărul 1 pe piață cu o cotă de aproximativ 70% din utilizatori și să afișeze, pe 1 decembrie 2011, roadele muncii online a multor români interesați de imaginea țării lor pe Internet.
Timpul nu este pierdut, rezultatele Google se pot schimba și România ar putea avea cele mai bune rezultate în lista căutărilor până de Ziua Națională, 1 decembrie 2011. Implicați-vă în cât mai multe moduri posibil, dați like, share și tweet la orice articol găsiți pe această temă, iar când “Românii sunt deștepți” va fi o certitudine și pe Google, meritul va fi și al vostru!
Related posts
Categorii
- Auto-Moto (6)
- Casă și Grădină (28)
- Consilier al puterii (12)
- Job & Hobby (109)
- Lifestyle (12)
- Opinia noastră (39)
- Politica (51)
- Poveşti & Povestiri (93)
- Realitatea comentată (69)
- Realitatea explicată (99)
- Revista Presei (135)
- Sănătate (22)
- Știință și Tehnologie (4)
- Video (171)
Articole recente
- Ghid complet pentru renovarea acoperișului: De la planificare la execuție
- Colțarele de tablă, adevărate eroine în industria construcțiilor
- Ce este un parc fotovoltaic și de ce merită să investești într-un astfel de business
- Coșuri de fum ceramice: află tot ce trebuie să știi despre ele!
- Tiprui de produse pe care sa le ai in vedere atunci cand renovezi
- Află tot ce trebuie să știi dacă ești în căutarea unui camin de batrani pentru îngrijirea corespunzătoare a unei persoane dragi!
- Iti doresti un semineu pe lemne? Afla tot ce trebuie sa stii despre el!
- Hrană umedă potrivită pentru câini: cum să alegi varianta perfecta pentru animalul tău de companie?
- Implantologie dentară: află ce soluții ai pentru a te bucura de o dantură frumoasă!
- Ce inseamna adezivi PUR? Afla mai multe despre produsele pe baza de propilena