Cei mai mulţi dintre noi folosim internetul pentru a ne informa sau ca un mijloc de a petrece timpul liber. Totodată, internetul este văzut şi ca un mijloc de marketing, din ce în ce mai accesibil şi din ce în ce mai răspândit. Din aceste motive, se ajunge la situaţiile paradoxale când conţinutul publicitar depăşeşte de două-trei ori conţinutul informativ pe un site de ştiri.

 

Citeşte şi: Schimbarea revolutionara care afecteaza toti utilizatorii Facebook. Ce inseamna „graph search” si ce sa faci pentru a-ti proteja datele

 

Decizia Youtube de a vinde spaţiu publicitar de la începutul videoclipurilor a enervat cei mai mulţi dintre utilizatori, fiind una dintre metodele cele mai agresive de a promova un produs. O situaţie destul de asemănătoare este întâlnită şi pe Facebook, unde  din ce în ce mai multe reclame invadează teritoriul social. În aceeasi măsură, bannerele de pe site-urile de ştiri permit cu dificultate accesarea conţinutului dorit.

 

Puţini ştiu totuşi că pentru că a nu mai vedea conţinutul publicitar există la îndemâna noastră o soluţie destul de simplă (dar la care nu se face publicitate). Este vorba despre un supliment al browserului care blochează conţinutul de acest tip.

Citeşte şi: Cum poti afla ce asteapta clientii tai? Tehnicile interviului online de adancime

 

Astfel, dacă folosiţi Mozilla Firefox, puteţi descărca extensia de aici, dacă utilizaţi Google Chrome, puteţi folosi accesa această pagină pentru download, iar pentru Internet Explorer şi Opera puteţi opta pentru Adblock Plus pe care il veţi putea găsi aici. Serviciul este gratuit şi vă permite totodată să navigaţi cu o viteză mai mare.